Skip Ribbon Commands
Skip to main content
  • | Log out
Reduce Your Bill

Office

Bedroom

Majles

Salon

Kitchen

Garage

Basment

News

KAHRAMAA Undertakes Precautionary Measures Against COVID-19

To Reduce the Spread of the VirusThe Qatar General Electricity and Water Corporation "KAHRAMAA" has taken a number of precautionary measures and actions to prevent against Coronavirus 2019 (COVID-19) and limit its spread ...

KAHRAMAA, Oracle sign agreement for state-of-the-art CRM & Billing Management System

​Qatar General Electricity and Water Corporation "KAHRAMAA" signed today an agreement with Oracle Corporation (Oracle) to implement a Customer Relationship and Billing Management System, aiming to provide a remarkable un ...

KAHRAMAA Revises Ezab Tariff To Support Livestock Sector

​Qatar General Electricity and Water Corporation "KAHRAMAA" has announced that the Ezab (livestock farms) will be considered as producing farms in calculating electricity and water consumption tariffs, as of February 202 ...

KAHRAMAA Inaugurates the 4th Edition of the Tarsheed Carnival

With the Slogan “It is Time for Change”​​ The Qatar General Electricity and Water Corporation “KAHRAMAA” under the National Program for Conservation and Energy Efficiency “Tarsheed” inaugurated the 4th edition of the ...

KAHRAMAA Launches the Annual Tarsheed Competitions for 2020

6 Competitions in Different Fields​​ Qatar General Electricity and Water Corporation "Kahramaa" launched its annual Tarsheed competitions, one of the initiatives of the National Program for Conservation and Energy Eff ...

“Be Active”: The Slogan of KAHRAMAA’s National Sport Day Celebrations 2020

​Qatar General Electricity and Water Corporation "KAHRAMAA" organized various sporting activities at Katara Beach  on Tuesday, February 11, 2020 to celebrate the  National Sport Day, in the presence of His Exce ...
All News
×

Call Center 991

​Our KAHRAMAA call center is available to assist you with general information concerning your bill payments, new and current connections. It is a 24 hours electricity and water emergency and response center; you can report your problem or concern and follow up the progress of the response.
The 991 call center uses an auto-response system to help you minimize queuing time on the phone and speak to a call center agent. You must have your electricity and water number ready to use this service.

Call 991, KHARAMAA's 24/7 Electricity and Water Emergency and Incident help line; the Call Center opens 24 hours a day, 7 days a week.

مركز الاتصال 991

​يعمل مركز اتصالات كهرماء لتزويدك بمعلومات عامة تتعلق بدفع فواتيرك، والتوصيلات الجديدة والحالية، ويعمل المركز على مدار الساعة للاستجابة لطوارئ الكهرباء والمياه. يمكنك الإبلاغ عن أي مشكلة أو عارض و تتبع إجراءات الاستجابة.
يطبق  مركز الاتصال 991 نظام نظام الرد التفاعلي (IVR)، ليساعدك على تقليل وقت الإنتظار على الهاتف والتحدث مع مشغل البدالة. ويجب أن يكون رقم الكهرباء والمياه في المتناول ليمكنك استخدامه أثناء الاتصال. ويعمل موظفو خدمات المشتركين في خدمتكم خلال ساعات الدوام من السبت إلى الخميس من كل أسبوع.
إتصل بـ 991، مركز الإتصال لطوارئ الكهرباء والمياه الذي يعمل 24 ساعة/ 7 أيام، على مدار الأسبوع.

×

خدمة "الوتس اب " 30303991

أطلقت كهرماء خدمتها الجديدة والمميزة على برنامج التواصل الاجتماعي " الوتس اب" على الرقم "30303991" لتعزيز جسور التواصل بينها وبين مشتركيها، بحيث يستفاد عبر هذه الخدمة من مزايا السرعة في ارسال الملاحظات والإجراء . فقد طبقت هذه الخدمة لتساعدك في الإبلاغ عن أي مشكلة أو عارض والتقاط الصور للمشكلة وارسالها بشكل سريع.