Skip Ribbon Commands
Skip to main content
Reduce Your Bill

Office

Bedroom

Majles

Salon

Kitchen

Garage

Basment

News

KAHRAMAA to Request Bids for a Large Scale Solar Power Plant

​H.E. Eng. Essa bin Hilal Al-Kuwari, the President of Qatar General Electricity & Water Corporation “KAHRAMAA” announced that KAHRAMAA has completed the prequalification of 16 international Solar Power Developers within the ...

KAHRAMAA Commissioned Doha West, the 4th Electricity Substation for Doha Metro

​Qatar General Electricity and Water Corporation “KAHRAMAA” commissioned Doha West electricity Substation, the fourth substation for Doha Metro, KAHRAMAA implemented for Qatar Rail Company “Rail”.   Doha West Metro 220/1 ...

KAHRAMAA signs an agreement with TEES Cybersecurity Center at Taxas A&M at Qatar

​The Qatar General Electricity and Water Corporation (KAHRAMAA) has signed a new collaborative agreement with the Texas A&M Engineering Experiment Station (TEES), represented this time by its Texas A&M Cybersecurity Cen ...

KAHRAMAA Wins Qatar IT Business Award 2018

​Qatar General Electricity and Water Corporation (KAHRAMAA) won Qatar IT Business Award (2018) – 4th edition, smart environment solution category in recognition of the corporation’s project for detecting leakage and water loss ...

KAHRAMAA Water Quality Lab Renews International Standard Quality Accreditation

​For the third straight time, The Water Quality Lab of Qatar Genera Electricity & Water Corporation “KAHRAMAA” managed to renew the recognized International Standard ISO 17025:2005 from the American Association for Laborat ...

KAHRAMAA accomplished ready-made distribution substation in a record time

​Qatar General Electricity & Water Corporation “KAHRAMAA” managed to implement a model for electricity distribution substation from a ready-made concrete in a record time by using the state of the art modern construction te ...
All News
×

Call Center 991

​Our KAHRAMAA call center is available to assist you with general information concerning your bill payments, new and current connections. It is a 24 hours electricity and water emergency and response center; you can report your problem or concern and follow up the progress of the response.
The 991 call center uses an auto-response system to help you minimize queuing time on the phone and speak to a call center agent. You must have your electricity and water number ready to use this service.

Call 991, KHARAMAA's 24/7 Electricity and Water Emergency and Incident help line; the Call Center opens 24 hours a day, 7 days a week.

مركز الاتصال 991

​يعمل مركز اتصالات كهرماء لتزويدك بمعلومات عامة تتعلق بدفع فواتيرك، والتوصيلات الجديدة والحالية، ويعمل المركز على مدار الساعة للاستجابة لطوارئ الكهرباء والمياه. يمكنك الإبلاغ عن أي مشكلة أو عارض و تتبع إجراءات الاستجابة.
يطبق  مركز الاتصال 991 نظام نظام الرد التفاعلي (IVR)، ليساعدك على تقليل وقت الإنتظار على الهاتف والتحدث مع مشغل البدالة. ويجب أن يكون رقم الكهرباء والمياه في المتناول ليمكنك استخدامه أثناء الاتصال. ويعمل موظفو خدمات المشتركين في خدمتكم خلال ساعات الدوام من السبت إلى الخميس من كل أسبوع.
إتصل بـ 991، مركز الإتصال لطوارئ الكهرباء والمياه الذي يعمل 24 ساعة/ 7 أيام، على مدار الأسبوع.

×

خدمة "الوتس اب " 30303991

أطلقت كهرماء خدمتها الجديدة والمميزة على برنامج التواصل الاجتماعي " الوتس اب" على الرقم "30303991" لتعزيز جسور التواصل بينها وبين مشتركيها، بحيث يستفاد عبر هذه الخدمة من مزايا السرعة في ارسال الملاحظات والإجراء . فقد طبقت هذه الخدمة لتساعدك في الإبلاغ عن أي مشكلة أو عارض والتقاط الصور للمشكلة وارسالها بشكل سريع.