Skip Ribbon Commands
Skip to main content
Reduce Your Bill

Office

Bedroom

Majles

Salon

Kitchen

Garage

Basment

News

KAHRAMAA Wins Qatar IT Business Award 2018

​Qatar General Electricity and Water Corporation (KAHRAMAA) won Qatar IT Business Award (2018) – 4th edition, smart environment solution category in recognition of the corporation’s project for detecting leakage and water loss ...

KAHRAMAA Water Quality Lab Renews International Standard Quality Accreditation

​For the third straight time, The Water Quality Lab of Qatar Genera Electricity & Water Corporation “KAHRAMAA” managed to renew the recognized International Standard ISO 17025:2005 from the American Association for Laborat ...

KAHRAMAA accomplished ready-made distribution substation in a record time

​Qatar General Electricity & Water Corporation “KAHRAMAA” managed to implement a model for electricity distribution substation from a ready-made concrete in a record time by using the state of the art modern construction te ...

KAHRAMAA holds workshops for authorized contractors on service connection to ezab

​Qatar General Electricity & Water Corporation “KAHRAMAA” held two workshops at KAHRAMAA main building for authorized electrical contractors on application requirements and procedures of electricity connection to livestock f ...

KAHRAMAA commissioned Al Haidan electricity substation feeding Al Bayt stadium

​Qatar General Electricity and Water Corporation (KAHRAMAA) commissioned on Wednesday 18/7/2018, Al-Haidan electricity substation which feeds Al- Bayt stadium project. The substation was successfully operated as part of the str ...

KAHRAMAA commissioned the first phase of the strategic water mega reservoirs project

​HE Sheikh Abdullah bin Nasser bin Khalifa Al Thani, Prime Minister and Minister of Interior, inaugurated on Thursday 28 June 2018, the first phase of pumping water at the strategic water mega reservoirs project in Umm Salal si ...
All News
×

Call Center 991

​Our KAHRAMAA call center is available to assist you with general information concerning your bill payments, new and current connections. It is a 24 hours electricity and water emergency and response center; you can report your problem or concern and follow up the progress of the response.
The 991 call center uses an auto-response system to help you minimize queuing time on the phone and speak to a call center agent. You must have your electricity and water number ready to use this service.

Call 991, KHARAMAA's 24/7 Electricity and Water Emergency and Incident help line; the Call Center opens 24 hours a day, 7 days a week.

مركز الاتصال 991

​يعمل مركز اتصالات كهرماء لتزويدك بمعلومات عامة تتعلق بدفع فواتيرك، والتوصيلات الجديدة والحالية، ويعمل المركز على مدار الساعة للاستجابة لطوارئ الكهرباء والمياه. يمكنك الإبلاغ عن أي مشكلة أو عارض و تتبع إجراءات الاستجابة.
يطبق  مركز الاتصال 991 نظام نظام الرد التفاعلي (IVR)، ليساعدك على تقليل وقت الإنتظار على الهاتف والتحدث مع مشغل البدالة. ويجب أن يكون رقم الكهرباء والمياه في المتناول ليمكنك استخدامه أثناء الاتصال. ويعمل موظفو خدمات المشتركين في خدمتكم خلال ساعات الدوام من السبت إلى الخميس من كل أسبوع.
إتصل بـ 991، مركز الإتصال لطوارئ الكهرباء والمياه الذي يعمل 24 ساعة/ 7 أيام، على مدار الأسبوع.

×

خدمة "الوتس اب " 30303991

أطلقت كهرماء خدمتها الجديدة والمميزة على برنامج التواصل الاجتماعي " الوتس اب" على الرقم "30303991" لتعزيز جسور التواصل بينها وبين مشتركيها، بحيث يستفاد عبر هذه الخدمة من مزايا السرعة في ارسال الملاحظات والإجراء . فقد طبقت هذه الخدمة لتساعدك في الإبلاغ عن أي مشكلة أو عارض والتقاط الصور للمشكلة وارسالها بشكل سريع.