Skip Ribbon Commands
Skip to main content
  • KAHRAMAA celebrates 7th Tarsheed Anniversary

    17.04.2019
    Under the generous patronage of His Highness Sheikh Tamim Bin Hamad Al- Thani, the Amir of the State of Qatar, Qatar General Electricity & Water Corporation (KAHRAMAA) organized the seventh anniversary of its ...
  • KAHRAMAA officials visit District Cooling Plant at Mall of Qatar

    07.04.2019
    A delegation of the District Cooling Services Department of Qatar General Electricity & Water Corporation (KAHRAMAA) led by its Manager, Eng. Abdul Azeez Al- Hammadi recently toured the District Cooling plant ...
  • KAHRAMAA observes World Water Day

    21.03.2019
    Qatar General Electricity and Water Corporation (KAHRAMAA), represented by National Program for Conservation and Energy Efficiency (Tarsheed), marked the World Water Day along with several events which was held at ...
  • 7th Editions of Tarsheed’s Annual Contests

    11.03.2019
    ​Qatar General Electricity & Water Corporation (KAHRAMAA) has started receiving entries for its yearly Tarsheed competitions being organized as part of the National Program for Conservation and Energy Efficiency ...
  • KAHRAMAA, QEWC, and Chubu Renew Partnership

    24.02.2019
    ​In the presence of H.E. Mr. Saad Sherida Al-Kaabi, the Minister of State for Energy Affairs, Qatar General Electricity and Water Corporation (KAHRAMAA), Qatar Electricity and Water Company (QEWC), and Japanese Chubu ...
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 »
×

Call Center 991

​Our KAHRAMAA call center is available to assist you with general information concerning your bill payments, new and current connections. It is a 24 hours electricity and water emergency and response center; you can report your problem or concern and follow up the progress of the response.
The 991 call center uses an auto-response system to help you minimize queuing time on the phone and speak to a call center agent. You must have your electricity and water number ready to use this service.

Call 991, KHARAMAA's 24/7 Electricity and Water Emergency and Incident help line; the Call Center opens 24 hours a day, 7 days a week.

مركز الاتصال 991

​يعمل مركز اتصالات كهرماء لتزويدك بمعلومات عامة تتعلق بدفع فواتيرك، والتوصيلات الجديدة والحالية، ويعمل المركز على مدار الساعة للاستجابة لطوارئ الكهرباء والمياه. يمكنك الإبلاغ عن أي مشكلة أو عارض و تتبع إجراءات الاستجابة.
يطبق  مركز الاتصال 991 نظام نظام الرد التفاعلي (IVR)، ليساعدك على تقليل وقت الإنتظار على الهاتف والتحدث مع مشغل البدالة. ويجب أن يكون رقم الكهرباء والمياه في المتناول ليمكنك استخدامه أثناء الاتصال. ويعمل موظفو خدمات المشتركين في خدمتكم خلال ساعات الدوام من السبت إلى الخميس من كل أسبوع.
إتصل بـ 991، مركز الإتصال لطوارئ الكهرباء والمياه الذي يعمل 24 ساعة/ 7 أيام، على مدار الأسبوع.

×

خدمة "الوتس اب " 30303991

أطلقت كهرماء خدمتها الجديدة والمميزة على برنامج التواصل الاجتماعي " الوتس اب" على الرقم "30303991" لتعزيز جسور التواصل بينها وبين مشتركيها، بحيث يستفاد عبر هذه الخدمة من مزايا السرعة في ارسال الملاحظات والإجراء . فقد طبقت هذه الخدمة لتساعدك في الإبلاغ عن أي مشكلة أو عارض والتقاط الصور للمشكلة وارسالها بشكل سريع.