Skip Ribbon Commands
Skip to main content
  • Various Activities in KAHRAMAA Celebrating of National Sport Day

    15.02.2017
    Qatar General Electricity and Water Corporation “KAHRAMAA” has celebrated National Sport Day on Tuesday February 14, 2017 by organizing various activities at KATARA Beach. The event has been attended by H.E Dr. Mohammed ...
  • KAHRAMAA Is Ready to Celebrate National Sport Day

    13.02.2017
      Qatar General Electricity & Water Corporation  “KAHRAMAA” is ready to celebrate National Sport Day on second Tuesday of February 14, 2017 by organizing sport activities at Cultural Village “KATARA”.     The ...
  • A Special Event of Engineer’s Day At KAHRAMAA

    08.02.2017
    ​Qatar General Electricity and Water Corporation “KAHRAMAA” has celebrated “Engineer’s Day” on Monday, February 6, 2017 under the patronage and presence of H.E Eng. Essa Bin Hillal Al-Kuwari, KAHRAMAA President, and  ...
  • 38 million man-hours LTI Free in Phase X, Electricity Project

    11.01.2017
      ​Qatar General Electricity & Water Corporation (KAHRAMAA) marked, on Tuesday 10/1/2017 at KAHRAMAA main building, the achievement of 38,000,000 Safe Man-hours worked without Loss Time Injury (LTI) in phase X of ...
  • KAHRAMAA Prepares to Celebrate Qatar National Day

    14.12.2016
    ​Qatar General Electricity and Water Corporation “KAHRAMAA” is ready to celebrate Qatar National Day which falls on December 18th of every year by organizing an amusement program full of activities to its employees at ...
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 »
×

Call Center 991

​Our KAHRAMAA call center is available to assist you with general information concerning your bill payments, new and current connections. It is a 24 hours electricity and water emergency and response center; you can report your problem or concern and follow up the progress of the response.
The 991 call center uses an auto-response system to help you minimize queuing time on the phone and speak to a call center agent. You must have your electricity and water number ready to use this service.

Call 991, KHARAMAA's 24/7 Electricity and Water Emergency and Incident help line; the Call Center opens 24 hours a day, 7 days a week.

مركز الاتصال 991

​يعمل مركز اتصالات كهرماء لتزويدك بمعلومات عامة تتعلق بدفع فواتيرك، والتوصيلات الجديدة والحالية، ويعمل المركز على مدار الساعة للاستجابة لطوارئ الكهرباء والمياه. يمكنك الإبلاغ عن أي مشكلة أو عارض و تتبع إجراءات الاستجابة.
يطبق  مركز الاتصال 991 نظام نظام الرد التفاعلي (IVR)، ليساعدك على تقليل وقت الإنتظار على الهاتف والتحدث مع مشغل البدالة. ويجب أن يكون رقم الكهرباء والمياه في المتناول ليمكنك استخدامه أثناء الاتصال. ويعمل موظفو خدمات المشتركين في خدمتكم خلال ساعات الدوام من السبت إلى الخميس من كل أسبوع.
إتصل بـ 991، مركز الإتصال لطوارئ الكهرباء والمياه الذي يعمل 24 ساعة/ 7 أيام، على مدار الأسبوع.

×

خدمة "الوتس اب " 30303991

أطلقت كهرماء خدمتها الجديدة والمميزة على برنامج التواصل الاجتماعي " الوتس اب" على الرقم "30303991" لتعزيز جسور التواصل بينها وبين مشتركيها، بحيث يستفاد عبر هذه الخدمة من مزايا السرعة في ارسال الملاحظات والإجراء . فقد طبقت هذه الخدمة لتساعدك في الإبلاغ عن أي مشكلة أو عارض والتقاط الصور للمشكلة وارسالها بشكل سريع.