Skip Ribbon Commands
Skip to main content
  • Energizes Ras Abu Aboud 2 sub-station

    09.05.2019
    ​Qatar General Electricity and Water Corporation “KAHRAMAA” has opened and energized Ras Abu Abboud 2 Super sub- station successfully, which will supply electricity to Ras Abu Aboud Stadium, a venue of FIFA 2022 ...
  • KAHRAMAA launches Ramadan campaign

    06.05.2019
    ​Qatar General Electricity and Water Corporation “KAHRAMAA” has launched the second edition of its popular Ramadan Campaign “Getting Closer” as part of the Corporate Social Responsibility (CSR) program, which includes ...
  • KAHRAMAA and Umm Al Houl Power sign an amendment to increase water desalination capacity

    06.05.2019
    ​Under the patronage, and in the presence of, His Excellency Mr. Saad Sherida Al-Kaabi, the Minister of State for Energy Affairs, the President & CEO of Qatar Petroleum, the General Electricity and ...
  • Partnership between KAHRAMAA and Al-Attiyah Foundation

    02.05.2019
    ​Qatar General Electricity & Water Corporation “KAHRAMAA” and Abdullah Bin Hamad Al-Attiyah International Foundation for Energy and Sustainable Development (The Al-Attiyah Foundation) signed on Wednesday 1st May ...
  • KAHRAMAA organizes event on Labor Day

    01.05.2019
    ​Qatar General Electricity & Water Corporation “KAHRAMAA”, represented by the National Program for Conservation & Energy Efficiency “Tarsheed” and in cooperation with Supreme Committee for Delivery & ...
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 »
×

Call Center 991

​Our KAHRAMAA call center is available to assist you with general information concerning your bill payments, new and current connections. It is a 24 hours electricity and water emergency and response center; you can report your problem or concern and follow up the progress of the response.
The 991 call center uses an auto-response system to help you minimize queuing time on the phone and speak to a call center agent. You must have your electricity and water number ready to use this service.

Call 991, KHARAMAA's 24/7 Electricity and Water Emergency and Incident help line; the Call Center opens 24 hours a day, 7 days a week.

مركز الاتصال 991

​يعمل مركز اتصالات كهرماء لتزويدك بمعلومات عامة تتعلق بدفع فواتيرك، والتوصيلات الجديدة والحالية، ويعمل المركز على مدار الساعة للاستجابة لطوارئ الكهرباء والمياه. يمكنك الإبلاغ عن أي مشكلة أو عارض و تتبع إجراءات الاستجابة.
يطبق  مركز الاتصال 991 نظام نظام الرد التفاعلي (IVR)، ليساعدك على تقليل وقت الإنتظار على الهاتف والتحدث مع مشغل البدالة. ويجب أن يكون رقم الكهرباء والمياه في المتناول ليمكنك استخدامه أثناء الاتصال. ويعمل موظفو خدمات المشتركين في خدمتكم خلال ساعات الدوام من السبت إلى الخميس من كل أسبوع.
إتصل بـ 991، مركز الإتصال لطوارئ الكهرباء والمياه الذي يعمل 24 ساعة/ 7 أيام، على مدار الأسبوع.

×

خدمة "الوتس اب " 30303991

أطلقت كهرماء خدمتها الجديدة والمميزة على برنامج التواصل الاجتماعي " الوتس اب" على الرقم "30303991" لتعزيز جسور التواصل بينها وبين مشتركيها، بحيث يستفاد عبر هذه الخدمة من مزايا السرعة في ارسال الملاحظات والإجراء . فقد طبقت هذه الخدمة لتساعدك في الإبلاغ عن أي مشكلة أو عارض والتقاط الصور للمشكلة وارسالها بشكل سريع.