Skip Ribbon Commands
Skip to main content

Latest Kahramaa News

KAHRAMAA receives students from Ahmed Bin Mohammed Military College
10-10-2018

KAHRAMAA receives students from Ahmed Bin Mohammed Military College

​Qatar General Electricity & Water Corporation “KAHRAMAA” received on Wednesday 10/10/2018 a group of the 15th batch of candidates of Ahmed Bin Mohammed Military College, Management Department, to get acquainted with...
KAHRAMAA to Request Bids for a Large Scale Solar Power Plant
07-10-2018

KAHRAMAA to Request Bids for a...

​H.E. Eng. Essa bin Hilal Al-Kuwari, the President of Qatar General...
KAHRAMAA Commissioned Doha West, the 4th Electricity Substation for Doha Metro
26-09-2018

KAHRAMAA Commissioned Doha West,...

​Qatar General Electricity and Water Corporation “KAHRAMAA” commissioned Doha...
KAHRAMAA signs an agreement with TEES Cybersecurity Center at Taxas A&M at Qatar
20-09-2018

KAHRAMAA signs an agreement with...

​The Qatar General Electricity and Water Corporation (KAHRAMAA) has signed a...

Photo Gallery

Calendar Of Events

<November 2018>
SuMoTuWeThFrSa
28293031123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
×

Call Center 991

​Our KAHRAMAA call center is available to assist you with general information concerning your bill payments, new and current connections. It is a 24 hours electricity and water emergency and response center; you can report your problem or concern and follow up the progress of the response.
The 991 call center uses an auto-response system to help you minimize queuing time on the phone and speak to a call center agent. You must have your electricity and water number ready to use this service.

Call 991, KHARAMAA's 24/7 Electricity and Water Emergency and Incident help line; the Call Center opens 24 hours a day, 7 days a week.

مركز الاتصال 991

​يعمل مركز اتصالات كهرماء لتزويدك بمعلومات عامة تتعلق بدفع فواتيرك، والتوصيلات الجديدة والحالية، ويعمل المركز على مدار الساعة للاستجابة لطوارئ الكهرباء والمياه. يمكنك الإبلاغ عن أي مشكلة أو عارض و تتبع إجراءات الاستجابة.
يطبق  مركز الاتصال 991 نظام نظام الرد التفاعلي (IVR)، ليساعدك على تقليل وقت الإنتظار على الهاتف والتحدث مع مشغل البدالة. ويجب أن يكون رقم الكهرباء والمياه في المتناول ليمكنك استخدامه أثناء الاتصال. ويعمل موظفو خدمات المشتركين في خدمتكم خلال ساعات الدوام من السبت إلى الخميس من كل أسبوع.
إتصل بـ 991، مركز الإتصال لطوارئ الكهرباء والمياه الذي يعمل 24 ساعة/ 7 أيام، على مدار الأسبوع.

×

خدمة "الوتس اب " 30303991

أطلقت كهرماء خدمتها الجديدة والمميزة على برنامج التواصل الاجتماعي " الوتس اب" على الرقم "30303991" لتعزيز جسور التواصل بينها وبين مشتركيها، بحيث يستفاد عبر هذه الخدمة من مزايا السرعة في ارسال الملاحظات والإجراء . فقد طبقت هذه الخدمة لتساعدك في الإبلاغ عن أي مشكلة أو عارض والتقاط الصور للمشكلة وارسالها بشكل سريع.