Skip Ribbon Commands
Skip to main content

Login

Log In Forgot Password?
Don't have an account ?
Register for Kahramaa to get your subscription details, payment, consumption statistics and more.
 

 Forms & Applications

 
Service Provision Application Form

10.09.2013

To apply for the following services:

  • New connection
  • Service upgrade
  • Service relocation
  • Additional meter
  • Temporary supply
  • Request for inspection
Service Provision Application Form

10.09.2013

To apply for the following services:
• New connection
• Service upgrade
• Service relocation
• Additional meter
• Temporary supply
• Request for inspection
Service Application Form

11.09.2013
To apply for the following services:
• Paying Deposit and connecting service
• Updating customer average consumption
• Updating customer group
• Final Bill Settlement and supply disconnection
• Final Bill Settlement and meter removal...
Building Permit application – Electrical

11.09.2013

For further information, kindly revert toServices Regulations page.
Building Permit application - Water

11.09.2013

For further information, kindly revert to Services Regulations page.
Application for Meter Installation Requisition Form

11.09.2013

For further information, kindly revert to Services Regulations page.
Application for Supply Power & Water / Non-Industrial Customers

11.09.2013

Application for Supply Power & Water / Non-Industrial Customers
Application for Supply Power & Water / Industrial Bulk Customers

11.09.2013

Application for Supply Power & Water / Industrial Bulk Customers
Undertaking Letter Electrical Consultant - Supervision

11.09.2013

Undertaking Letter Electrical Consultant - Supervision.
Undertaking Letter Electrical Contractor - Execution

11.09.2013

Undertaking Letter Electrical Contractor - Execution.
Undertaking letter electrical Consultant - Design

11.09.2013

Undertaking letter electrical Consultant - Design.
Energy conservation Lighting & HVAC Checklist

17.07.2016

​Energy conservation Lighting &  HVAC Checklist

Water conservation checklist External wall / roof U value calculation

18.07.2016

​External wall / roof U value calculation

Window Schedule

18.07.2016

​Window Schedule

Window / Split Air conditioner schedule

18.07.2016

​Window / Split Air conditioner schedule

Package air conditioner schedule

18.07.2016

​Package air conditioner schedule

Air cooled chiller schedule

18.07.2016

​Air cooled chiller schedule

Water cooled chiller schedule

18.07.2016

​Water cooled chiller schedule

×

Call Center 991

​Our KAHRAMAA call center is available to assist you with general information concerning your bill payments, new and current connections. It is a 24 hours electricity and water emergency and response center; you can report your problem or concern and follow up the progress of the response.
The 991 call center uses an auto-response system to help you minimize queuing time on the phone and speak to a call center agent. You must have your electricity and water number ready to use this service.

Call 991, KHARAMAA's 24/7 Electricity and Water Emergency and Incident help line; the Call Center opens 24 hours a day, 7 days a week.

مركز الاتصال 991

​يعمل مركز اتصالات كهرماء لتزويدك بمعلومات عامة تتعلق بدفع فواتيرك، والتوصيلات الجديدة والحالية، ويعمل المركز على مدار الساعة للاستجابة لطوارئ الكهرباء والمياه. يمكنك الإبلاغ عن أي مشكلة أو عارض و تتبع إجراءات الاستجابة.
يطبق  مركز الاتصال 991 نظام نظام الرد التفاعلي (IVR)، ليساعدك على تقليل وقت الإنتظار على الهاتف والتحدث مع مشغل البدالة. ويجب أن يكون رقم الكهرباء والمياه في المتناول ليمكنك استخدامه أثناء الاتصال. ويعمل موظفو خدمات المشتركين في خدمتكم خلال ساعات الدوام من السبت إلى الخميس من كل أسبوع.
إتصل بـ 991، مركز الإتصال لطوارئ الكهرباء والمياه الذي يعمل 24 ساعة/ 7 أيام، على مدار الأسبوع.

×

خدمة "الوتس اب " 30303991

أطلقت كهرماء خدمتها الجديدة والمميزة على برنامج التواصل الاجتماعي " الوتس اب" على الرقم "30303991" لتعزيز جسور التواصل بينها وبين مشتركيها، بحيث يستفاد عبر هذه الخدمة من مزايا السرعة في ارسال الملاحظات والإجراء . فقد طبقت هذه الخدمة لتساعدك في الإبلاغ عن أي مشكلة أو عارض والتقاط الصور للمشكلة وارسالها بشكل سريع.