Skip Ribbon Commands
Skip to main content
08.02.2018

KAHRAMAA Takes Part in Education City Career Fair

Qatar General Electricity and Water Corporation “KAHRAMAA” participated in the fourth edition of the Education City Career Fair, which is organized by the Hamad Bin Khalifa University on 6-7 February 2018. It was inaugurated by HE Dr Issa Saad al-Jafali al-Nuami, Minister of Administrative Development, Labour and Social Affairs.

KAHRAMAA's participation in the Fair aims at briefing the students who are expected to graduate and fresh graduates on the potential job opportunities in the corporation, especially in the field of engineering in all its specialties, in addition to introducing them to summer internships and practical training provided by KAHRAMAA for the professional development and qualification of the student.

This fair is an opportunity for students who want to learn about KAHRAMAA's scope of work as one of the leading institutions in Qatar, and the unique opportunities it offers in training and professional development to start a new step towards their career.

KAHRAMAA gives highest priority to the human factor due to its belief in the importance of investing in the development of Qatari cadres in accordance with its goals to attract, develop and retain qualified employees and support Qatarization policy. This is in line with QNV 2030 and KAHRAMAA vision of setting a global benchmark for performance, technological innovation, environmental sustainability and social responsibility in Electricity and Water Sector through our people, assets, systems and processes.​ 

Back To All News
×

Call Center 991

​Our KAHRAMAA call center is available to assist you with general information concerning your bill payments, new and current connections. It is a 24 hours electricity and water emergency and response center; you can report your problem or concern and follow up the progress of the response.
The 991 call center uses an auto-response system to help you minimize queuing time on the phone and speak to a call center agent. You must have your electricity and water number ready to use this service.

Call 991, KHARAMAA's 24/7 Electricity and Water Emergency and Incident help line; the Call Center opens 24 hours a day, 7 days a week.

مركز الاتصال 991

​يعمل مركز اتصالات كهرماء لتزويدك بمعلومات عامة تتعلق بدفع فواتيرك، والتوصيلات الجديدة والحالية، ويعمل المركز على مدار الساعة للاستجابة لطوارئ الكهرباء والمياه. يمكنك الإبلاغ عن أي مشكلة أو عارض و تتبع إجراءات الاستجابة.
يطبق  مركز الاتصال 991 نظام نظام الرد التفاعلي (IVR)، ليساعدك على تقليل وقت الإنتظار على الهاتف والتحدث مع مشغل البدالة. ويجب أن يكون رقم الكهرباء والمياه في المتناول ليمكنك استخدامه أثناء الاتصال. ويعمل موظفو خدمات المشتركين في خدمتكم خلال ساعات الدوام من السبت إلى الخميس من كل أسبوع.
إتصل بـ 991، مركز الإتصال لطوارئ الكهرباء والمياه الذي يعمل 24 ساعة/ 7 أيام، على مدار الأسبوع.

×

خدمة "الوتس اب " 30303991

أطلقت كهرماء خدمتها الجديدة والمميزة على برنامج التواصل الاجتماعي " الوتس اب" على الرقم "30303991" لتعزيز جسور التواصل بينها وبين مشتركيها، بحيث يستفاد عبر هذه الخدمة من مزايا السرعة في ارسال الملاحظات والإجراء . فقد طبقت هذه الخدمة لتساعدك في الإبلاغ عن أي مشكلة أو عارض والتقاط الصور للمشكلة وارسالها بشكل سريع.