Skip Ribbon Commands
Skip to main content
  • KAHRAMAA, Ezdan holding sign MoU

    11.03.2014
    Qatar General Electricity and Water Corporation (KAHRAMAA) signed a Memorandum of Understanding (MoU) with Ezdan Holding to support and promote the positive values of Tarsheed, the National Programme for the ...
  • Kahramaa to host Arab Water Conference

    04.03.2014
    ​Qatar General Electricity and Water Corporation (KAHRAMAA) will host the 2nd Arab Water Conference between May 27 and 29, at Sheraton Resort & Convention Centre. Informing this, Kahramaa president HE Eng. Essa bin ...
  • The Statement of KAHRAMAA President On Arab Water Day – 3rd March 2014

    03.03.2014
    Qatar General Electricity & Water Corporation “KAHRAMAA” celebrates the Arab Water Day on 3rd March, under the theme of “water is our life, and the future of our generations, let’s think sustainability”. KAHRAMAA ...
  • The Statement of Minister of Energy & Industry On Arab Water Day – 3rd March 2014

    03.03.2014
    Water issues occupy pride of place among the interests and concerns of Arab countries as they directly and greatly affect the life and development of the peoples. Water is so vital for life as every living thing is made ...
  • KAHRAMAA celebrates Earth Hour

    02.03.2014
    The Qatar General Electricity and Water Corporation (KAHRAMAA) is all set to observe one hour of darkness on March 29 to mark Earth Hour, joining world communities to protect environment. The earth hour will be observed ...
« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 »
×

Call Center 991

​Our KAHRAMAA call center is available to assist you with general information concerning your bill payments, new and current connections. It is a 24 hours electricity and water emergency and response center; you can report your problem or concern and follow up the progress of the response.
The 991 call center uses an auto-response system to help you minimize queuing time on the phone and speak to a call center agent. You must have your electricity and water number ready to use this service.

Call 991, KHARAMAA's 24/7 Electricity and Water Emergency and Incident help line; the Call Center opens 24 hours a day, 7 days a week.

مركز الاتصال 991

​يعمل مركز اتصالات كهرماء لتزويدك بمعلومات عامة تتعلق بدفع فواتيرك، والتوصيلات الجديدة والحالية، ويعمل المركز على مدار الساعة للاستجابة لطوارئ الكهرباء والمياه. يمكنك الإبلاغ عن أي مشكلة أو عارض و تتبع إجراءات الاستجابة.
يطبق  مركز الاتصال 991 نظام نظام الرد التفاعلي (IVR)، ليساعدك على تقليل وقت الإنتظار على الهاتف والتحدث مع مشغل البدالة. ويجب أن يكون رقم الكهرباء والمياه في المتناول ليمكنك استخدامه أثناء الاتصال. ويعمل موظفو خدمات المشتركين في خدمتكم خلال ساعات الدوام من السبت إلى الخميس من كل أسبوع.
إتصل بـ 991، مركز الإتصال لطوارئ الكهرباء والمياه الذي يعمل 24 ساعة/ 7 أيام، على مدار الأسبوع.

×

خدمة "الوتس اب " 30303991

أطلقت كهرماء خدمتها الجديدة والمميزة على برنامج التواصل الاجتماعي " الوتس اب" على الرقم "30303991" لتعزيز جسور التواصل بينها وبين مشتركيها، بحيث يستفاد عبر هذه الخدمة من مزايا السرعة في ارسال الملاحظات والإجراء . فقد طبقت هذه الخدمة لتساعدك في الإبلاغ عن أي مشكلة أو عارض والتقاط الصور للمشكلة وارسالها بشكل سريع.