Skip Ribbon Commands
Skip to main content
  • Qatar hosts the AUE Committee's

    09.04.2014
     The Engineering and Production Committee of the Arab Union of Electricity (AUE) held its periodical meeting recently in Doha under the patronage of Eng. Essa bin Hilal Al- Kuwari, the AUE’s Chairman and the President ...
  • AUE, QICC sign MoU

    01.04.2014
    The Arab Union of Electricity (AUE) has signed a Memorandum of Understanding with Qatar International Cables Company, a Nexans company at KAHRAMAA head quarter today. The MoU was signed by HE Eng. Essa Bin ...
  • H.E the Minister of Energy & Industry Speech on WWD.

    23.03.2014
    The State of Qatar is joining the world community on 22nd March 2014, commemorating the historic day which is being observed as World Water Day across the world.  World Water Day 2014 reminds us again of the ...
  • KAHRAMAA President,s foreword on WWD 2014

    23.03.2014
    Qatar General Electricity and Water Corporation (KAHRAMAA) is observing 22nd March as World Water Day 214, a day which emphasizes the significance of global need to save, conserve and manage water resources responsibly ...
  • KAHRAMAA transformation into smart corporation, phase I launched

    18.03.2014
    ​The President of Qatar General Electricity and Water Corporation “KAHRAMAA”, H.E. Eng. Essa bin Hilal Al-Kuwari launched the first phase of KAHRAMAA transformation into smart corporation, through various e-services on ...
« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 »
×

Call Center 991

​Our KAHRAMAA call center is available to assist you with general information concerning your bill payments, new and current connections. It is a 24 hours electricity and water emergency and response center; you can report your problem or concern and follow up the progress of the response.
The 991 call center uses an auto-response system to help you minimize queuing time on the phone and speak to a call center agent. You must have your electricity and water number ready to use this service.

Call 991, KHARAMAA's 24/7 Electricity and Water Emergency and Incident help line; the Call Center opens 24 hours a day, 7 days a week.

مركز الاتصال 991

​يعمل مركز اتصالات كهرماء لتزويدك بمعلومات عامة تتعلق بدفع فواتيرك، والتوصيلات الجديدة والحالية، ويعمل المركز على مدار الساعة للاستجابة لطوارئ الكهرباء والمياه. يمكنك الإبلاغ عن أي مشكلة أو عارض و تتبع إجراءات الاستجابة.
يطبق  مركز الاتصال 991 نظام نظام الرد التفاعلي (IVR)، ليساعدك على تقليل وقت الإنتظار على الهاتف والتحدث مع مشغل البدالة. ويجب أن يكون رقم الكهرباء والمياه في المتناول ليمكنك استخدامه أثناء الاتصال. ويعمل موظفو خدمات المشتركين في خدمتكم خلال ساعات الدوام من السبت إلى الخميس من كل أسبوع.
إتصل بـ 991، مركز الإتصال لطوارئ الكهرباء والمياه الذي يعمل 24 ساعة/ 7 أيام، على مدار الأسبوع.

×

خدمة "الوتس اب " 30303991

أطلقت كهرماء خدمتها الجديدة والمميزة على برنامج التواصل الاجتماعي " الوتس اب" على الرقم "30303991" لتعزيز جسور التواصل بينها وبين مشتركيها، بحيث يستفاد عبر هذه الخدمة من مزايا السرعة في ارسال الملاحظات والإجراء . فقد طبقت هذه الخدمة لتساعدك في الإبلاغ عن أي مشكلة أو عارض والتقاط الصور للمشكلة وارسالها بشكل سريع.