Skip Ribbon Commands
Skip to main content
  • KAHRAMAA participates at QPEF 2014

    24.04.2014
    Qatar General Electricity & Water Corporation (KAHRAMAA) is participating at the eighth edition of the four-day QP Environment Fair 2014 (23- 26th April) which was opened today at Qatar National Convention Centre ...
  • KAHRAMAA celebrates 2nd Tarsheed anniversary

    23.04.2014
    Under the patronage of His Highness Sheikh Tamim bin Hamad Al- Thani, the Emir of Qatar, Qatar General Electricity & Water Corporation “KAHRAMAA” celebrated on Tuesday evening, 22nd of April, the second anniversary ...
  • Qatar Participated at GCCIA Meeting

    20.04.2014
    ​Qatar Delegation headed by H.E. Essa bin Hilal AL-Kuwari, the President of Qatar General Electricity & Water Corporation “KAHRAMAA” participated at the 13th ordinary general assembly meeting of GCC ...
  • KAHRAMAA, DFI sign MoU

    10.04.2014
      ​Qatar General Electricity and Water Corporation (KAHRAMAA) and Doha Film Institute (DFI) signed a MoU recently aiming cooperation between the two for creating awareness about ongoing National Program for ...
  • Qatar hosts the AUE Committee's

    09.04.2014
     The Engineering and Production Committee of the Arab Union of Electricity (AUE) held its periodical meeting recently in Doha under the patronage of Eng. Essa bin Hilal Al- Kuwari, the AUE’s Chairman and the President ...
« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 »
×

Call Center 991

​Our KAHRAMAA call center is available to assist you with general information concerning your bill payments, new and current connections. It is a 24 hours electricity and water emergency and response center; you can report your problem or concern and follow up the progress of the response.
The 991 call center uses an auto-response system to help you minimize queuing time on the phone and speak to a call center agent. You must have your electricity and water number ready to use this service.

Call 991, KHARAMAA's 24/7 Electricity and Water Emergency and Incident help line; the Call Center opens 24 hours a day, 7 days a week.

مركز الاتصال 991

​يعمل مركز اتصالات كهرماء لتزويدك بمعلومات عامة تتعلق بدفع فواتيرك، والتوصيلات الجديدة والحالية، ويعمل المركز على مدار الساعة للاستجابة لطوارئ الكهرباء والمياه. يمكنك الإبلاغ عن أي مشكلة أو عارض و تتبع إجراءات الاستجابة.
يطبق  مركز الاتصال 991 نظام نظام الرد التفاعلي (IVR)، ليساعدك على تقليل وقت الإنتظار على الهاتف والتحدث مع مشغل البدالة. ويجب أن يكون رقم الكهرباء والمياه في المتناول ليمكنك استخدامه أثناء الاتصال. ويعمل موظفو خدمات المشتركين في خدمتكم خلال ساعات الدوام من السبت إلى الخميس من كل أسبوع.
إتصل بـ 991، مركز الإتصال لطوارئ الكهرباء والمياه الذي يعمل 24 ساعة/ 7 أيام، على مدار الأسبوع.

×

خدمة "الوتس اب " 30303991

أطلقت كهرماء خدمتها الجديدة والمميزة على برنامج التواصل الاجتماعي " الوتس اب" على الرقم "30303991" لتعزيز جسور التواصل بينها وبين مشتركيها، بحيث يستفاد عبر هذه الخدمة من مزايا السرعة في ارسال الملاحظات والإجراء . فقد طبقت هذه الخدمة لتساعدك في الإبلاغ عن أي مشكلة أو عارض والتقاط الصور للمشكلة وارسالها بشكل سريع.