Skip Ribbon Commands
Skip to main content
  • KAHRAMAA: Massive Tarsheed activities in Ramadan

    07.07.2014
    ​Qatar General Electricity & Water Corporation “KAHRAMAA” launched several technical and awareness programs meant to increase energy efficiency and reduce per capita consumption of electricity and water during the ...
  • KAHRAMAA in Full Readiness for The Holy Month of Ramadan

    26.06.2014
    Qatar General Electricity & Water Corporation “KAHRAMAA” is all set to receive the holy month of Ramadan. All due technical and administrative procedures have been taken in transmission and distribution networks. ...
  • Kahramaa gets accolades for its Sustainability Reporting

    25.06.2014
    Qatar General Electricity & Water Corporation (KAHRAMAA) has achieved two significant awards recently for its first ever produced Sustainability Report 2013 titled “Changing mindsets, Inspiring the future”. The ...
  • Presentation for Dhreima in KAHRAMAA

    24.06.2014
    Qatar General Electricity & Water Corporation “KAHRAMAA” hosted a delegation of Qatar Orphan Foundation “Dhreima“ on Tuesday, 24/06/2014 to display Dhreima goals, target groups, and services.   In a presentation ...
  • KAHRAMAA Organizes Scholarship Open Day

    22.06.2014
    Qatar General Electricity & Water Corporation “KAHRAMAA” organizes a scholarship open day during the period of 22-23 June 2014 from 8.00 am to 12.00 pm at Intercontinental Hotel. The event is meant to attract ...
« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 »
×

Call Center 991

​Our KAHRAMAA call center is available to assist you with general information concerning your bill payments, new and current connections. It is a 24 hours electricity and water emergency and response center; you can report your problem or concern and follow up the progress of the response.
The 991 call center uses an auto-response system to help you minimize queuing time on the phone and speak to a call center agent. You must have your electricity and water number ready to use this service.

Call 991, KHARAMAA's 24/7 Electricity and Water Emergency and Incident help line; the Call Center opens 24 hours a day, 7 days a week.

مركز الاتصال 991

​يعمل مركز اتصالات كهرماء لتزويدك بمعلومات عامة تتعلق بدفع فواتيرك، والتوصيلات الجديدة والحالية، ويعمل المركز على مدار الساعة للاستجابة لطوارئ الكهرباء والمياه. يمكنك الإبلاغ عن أي مشكلة أو عارض و تتبع إجراءات الاستجابة.
يطبق  مركز الاتصال 991 نظام نظام الرد التفاعلي (IVR)، ليساعدك على تقليل وقت الإنتظار على الهاتف والتحدث مع مشغل البدالة. ويجب أن يكون رقم الكهرباء والمياه في المتناول ليمكنك استخدامه أثناء الاتصال. ويعمل موظفو خدمات المشتركين في خدمتكم خلال ساعات الدوام من السبت إلى الخميس من كل أسبوع.
إتصل بـ 991، مركز الإتصال لطوارئ الكهرباء والمياه الذي يعمل 24 ساعة/ 7 أيام، على مدار الأسبوع.

×

خدمة "الوتس اب " 30303991

أطلقت كهرماء خدمتها الجديدة والمميزة على برنامج التواصل الاجتماعي " الوتس اب" على الرقم "30303991" لتعزيز جسور التواصل بينها وبين مشتركيها، بحيث يستفاد عبر هذه الخدمة من مزايا السرعة في ارسال الملاحظات والإجراء . فقد طبقت هذه الخدمة لتساعدك في الإبلاغ عن أي مشكلة أو عارض والتقاط الصور للمشكلة وارسالها بشكل سريع.