Skip Ribbon Commands
Skip to main content
  • KAHRAMAA organizes fun, frolic and activities at Darb Al-Saai

    16.12.2014
    ​Qatar General Electricity & Water Corporation (KAHRAMAA) under the patronage of its President HE Eng. Essa Bin Hilal Al- Kuwari organized a number of activities and programs at its pavilion located in Darb Al- ...
  • KAHRAMAA celebrates National Day in Darb Al-Saai

    09.12.2014
    ​Qatar General Electricity & Water Corporation “KAHRAMAA” marks Qatar National Day which falls on December 18 every year. Conservation and Energy Efficiency Department at KAHRAMAA holds a booth at  Darb Al-Saai tent ...
  • Legal Monitoring Section enforces Conservation Law to reduce violations

    09.12.2014
    Qatar General Electricity & Water Corporation “KAHRAMAA” endeavors to reduce violations and waste through the awareness programs it provides in schools, as well as other corporations and different sectors through ...
  • KAHRAMAA felicitates new graduates and outstanding students

    23.11.2014
    Under the patronage of HE Eng. Essa Bin Hilal Al- Kuwari, the President of Qatar General Electricity & Water Corporation “KAHRAMAA”, 20 newly graduated students of ongoing KAHRAMAA’s scholarship program were ...
  • Qatar Solar Summit 2014

    17.11.2014
    Distinguish guests It is my pleasure to   share with you   the Qatar Solar Summit 2014 in Doha, where a great gathering from experts, professionals, manufactures and investors will discuss issues related to the Solar ...
« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 »
×

Call Center 991

​Our KAHRAMAA call center is available to assist you with general information concerning your bill payments, new and current connections. It is a 24 hours electricity and water emergency and response center; you can report your problem or concern and follow up the progress of the response.
The 991 call center uses an auto-response system to help you minimize queuing time on the phone and speak to a call center agent. You must have your electricity and water number ready to use this service.

Call 991, KHARAMAA's 24/7 Electricity and Water Emergency and Incident help line; the Call Center opens 24 hours a day, 7 days a week.

مركز الاتصال 991

​يعمل مركز اتصالات كهرماء لتزويدك بمعلومات عامة تتعلق بدفع فواتيرك، والتوصيلات الجديدة والحالية، ويعمل المركز على مدار الساعة للاستجابة لطوارئ الكهرباء والمياه. يمكنك الإبلاغ عن أي مشكلة أو عارض و تتبع إجراءات الاستجابة.
يطبق  مركز الاتصال 991 نظام نظام الرد التفاعلي (IVR)، ليساعدك على تقليل وقت الإنتظار على الهاتف والتحدث مع مشغل البدالة. ويجب أن يكون رقم الكهرباء والمياه في المتناول ليمكنك استخدامه أثناء الاتصال. ويعمل موظفو خدمات المشتركين في خدمتكم خلال ساعات الدوام من السبت إلى الخميس من كل أسبوع.
إتصل بـ 991، مركز الإتصال لطوارئ الكهرباء والمياه الذي يعمل 24 ساعة/ 7 أيام، على مدار الأسبوع.

×

خدمة "الوتس اب " 30303991

أطلقت كهرماء خدمتها الجديدة والمميزة على برنامج التواصل الاجتماعي " الوتس اب" على الرقم "30303991" لتعزيز جسور التواصل بينها وبين مشتركيها، بحيث يستفاد عبر هذه الخدمة من مزايا السرعة في ارسال الملاحظات والإجراء . فقد طبقت هذه الخدمة لتساعدك في الإبلاغ عن أي مشكلة أو عارض والتقاط الصور للمشكلة وارسالها بشكل سريع.