Skip Ribbon Commands
Skip to main content
  • KAHRAMAA Participates at Cop21

    05.12.2015
    ​Qatar General Electricity & Water Corporation “KAHRAMAA” participates, as part of Qatar delegation, in Climate Change Cop 21 Conference held in Paris – France from 30th November to 11th December 2015. The ...
  • KAHRAMAA, represented in Tarsheed and SC Mark Completion of First Phase of ‘T22’Project

    01.12.2015
    The National Programme for Conservation and Energy Efficiency (Tarsheed) of Qatar General Electricity and Water Corporation (KAHRAMAA) and the Supreme Committee for Delivery & Legacy (SC) announced the completion of ...
  • KAHRAMAA goes online for its e-services

    22.11.2015
      ​Continuing its efforts to be the Smart KAHRAMAA to render hassle- free, prompt and qualitative customer services, Qatar General Electricity & Water Corporation has moved all its services online.    The ...
  • KAHRAMAA organizes awareness workshop for Imams

    18.11.2015
    ​As part of its efforts to promote conservation, Qatar General Electricity & Water Corporation (KAHRAMAA) with the Ministry of Endowments & Islamic Affairs (AWQAF) and Arshedny Center organized a two-day (15-16 ...
  • KAHRAMAA harness WhatsApp for Customer Service

    09.11.2015
    ​As part of its continual improvement endeavors to render excellent customer services, Qatar General Electricity & Water Corporation (KAHRAMAA) has added WhatsApp application in its tools of Social Media.   The ...
« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 »
×

Call Center 991

​Our KAHRAMAA call center is available to assist you with general information concerning your bill payments, new and current connections. It is a 24 hours electricity and water emergency and response center; you can report your problem or concern and follow up the progress of the response.
The 991 call center uses an auto-response system to help you minimize queuing time on the phone and speak to a call center agent. You must have your electricity and water number ready to use this service.

Call 991, KHARAMAA's 24/7 Electricity and Water Emergency and Incident help line; the Call Center opens 24 hours a day, 7 days a week.

مركز الاتصال 991

​يعمل مركز اتصالات كهرماء لتزويدك بمعلومات عامة تتعلق بدفع فواتيرك، والتوصيلات الجديدة والحالية، ويعمل المركز على مدار الساعة للاستجابة لطوارئ الكهرباء والمياه. يمكنك الإبلاغ عن أي مشكلة أو عارض و تتبع إجراءات الاستجابة.
يطبق  مركز الاتصال 991 نظام نظام الرد التفاعلي (IVR)، ليساعدك على تقليل وقت الإنتظار على الهاتف والتحدث مع مشغل البدالة. ويجب أن يكون رقم الكهرباء والمياه في المتناول ليمكنك استخدامه أثناء الاتصال. ويعمل موظفو خدمات المشتركين في خدمتكم خلال ساعات الدوام من السبت إلى الخميس من كل أسبوع.
إتصل بـ 991، مركز الإتصال لطوارئ الكهرباء والمياه الذي يعمل 24 ساعة/ 7 أيام، على مدار الأسبوع.

×

خدمة "الوتس اب " 30303991

أطلقت كهرماء خدمتها الجديدة والمميزة على برنامج التواصل الاجتماعي " الوتس اب" على الرقم "30303991" لتعزيز جسور التواصل بينها وبين مشتركيها، بحيث يستفاد عبر هذه الخدمة من مزايا السرعة في ارسال الملاحظات والإجراء . فقد طبقت هذه الخدمة لتساعدك في الإبلاغ عن أي مشكلة أو عارض والتقاط الصور للمشكلة وارسالها بشكل سريع.