Skip Ribbon Commands
Skip to main content
  • KAHRAMAA harness WhatsApp for Customer Service

    09.11.2015
    ​As part of its continual improvement endeavors to render excellent customer services, Qatar General Electricity & Water Corporation (KAHRAMAA) has added WhatsApp application in its tools of Social Media.   The ...
  • KAHRAMAA launched early alarm system at desalination plants

    29.10.2015
    ​Qatar General Electricity and Water Corporation “KAHRAMAA” installed early warning system at the desalination plants intakes to measure radioactive contaminants. It comes within KAHRAMAA commitment to apply the ...
  • KAHRAMAA tightens grip on Conservation Law

    25.10.2015
    ​​In accordance with the newly amended provisions in Law number 26 of 2008 promulgated through the Law number 20 of 2015, Qatar General Electricity & Water Corporation (KAHRAMAA) is all set to implement the added ...
  • KAHRAMAA participates at Qatar International College Fair 2015

    20.10.2015
      Qatar General Electricity & Water Corporation (KAHRAMAA) is participating at the sixth edition of Qatar International College Fair  which is being organised by the Supreme Education Council (SEC) in Doha from the ...
  • KAHRAMAA announces TFS timings during Eid holidays

    22.09.2015
    ​Qatar General Electricity & Water Corporation (KAHRAMAA) has announced timings for all its Tanker Filling Stations during Eid- Al- Adha holidays. A day before Eid i.e September 23, Sailiyah and Umm Salal Tanker ...
« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 »
×

Call Center 991

​Our KAHRAMAA call center is available to assist you with general information concerning your bill payments, new and current connections. It is a 24 hours electricity and water emergency and response center; you can report your problem or concern and follow up the progress of the response.
The 991 call center uses an auto-response system to help you minimize queuing time on the phone and speak to a call center agent. You must have your electricity and water number ready to use this service.

Call 991, KHARAMAA's 24/7 Electricity and Water Emergency and Incident help line; the Call Center opens 24 hours a day, 7 days a week.

مركز الاتصال 991

​يعمل مركز اتصالات كهرماء لتزويدك بمعلومات عامة تتعلق بدفع فواتيرك، والتوصيلات الجديدة والحالية، ويعمل المركز على مدار الساعة للاستجابة لطوارئ الكهرباء والمياه. يمكنك الإبلاغ عن أي مشكلة أو عارض و تتبع إجراءات الاستجابة.
يطبق  مركز الاتصال 991 نظام نظام الرد التفاعلي (IVR)، ليساعدك على تقليل وقت الإنتظار على الهاتف والتحدث مع مشغل البدالة. ويجب أن يكون رقم الكهرباء والمياه في المتناول ليمكنك استخدامه أثناء الاتصال. ويعمل موظفو خدمات المشتركين في خدمتكم خلال ساعات الدوام من السبت إلى الخميس من كل أسبوع.
إتصل بـ 991، مركز الإتصال لطوارئ الكهرباء والمياه الذي يعمل 24 ساعة/ 7 أيام، على مدار الأسبوع.

×

خدمة "الوتس اب " 30303991

أطلقت كهرماء خدمتها الجديدة والمميزة على برنامج التواصل الاجتماعي " الوتس اب" على الرقم "30303991" لتعزيز جسور التواصل بينها وبين مشتركيها، بحيث يستفاد عبر هذه الخدمة من مزايا السرعة في ارسال الملاحظات والإجراء . فقد طبقت هذه الخدمة لتساعدك في الإبلاغ عن أي مشكلة أو عارض والتقاط الصور للمشكلة وارسالها بشكل سريع.