Skip Ribbon Commands
Skip to main content
  • A Distinctive Participation of KAHRAMAA in Climate Change Cop 22

    10.11.2016
      ​Qatar General Electricity & Water Corporation “KAHRAMAA” participates, as part of Qatar delegation, in Climate Change Cop 22 Conference held in Marrakesh of Kingdom Morocco from November 7  to 18, 2016. The ...
  • KAHRAMAA signs MoU with Belgian Firm Elia

    09.11.2016
       ​Qatar General Electricity & Water Corporation (KAHRAMAA) has signed an MoU with Elia, a Belgian Firm at Sheraton Doha at the sidelines of GCC Power 2016. The MoU was signed in the presence of the Minister of ...
  • GCC Power 2016 opens in Doha

    08.11.2016
      Under the patronage of the Qatar’s Minister of Energy and Industry, HE Dr. Mohammed bin Saleh Al Sada, the 12th GCC CIGRE International conference & 21st exhibition for Electrical Equipment opened today amidst the ...
  • GCC CIGRE International Conference & Exhibition opens in Doha

    07.11.2016
       ​Patronized by the Qatar’s Minister of Energy and Industry, HE Dr. Mohammed bin Saleh Al Sada and hosted by the Qatar General Electricity & Water Corporation (KAHRAMAA), the GCC POWER 2016, a GCC Cigre’s leading ...
  • “KAHRAMAA” announces the improving of “Final Statement Service”

    06.11.2016
      ​Qatar General Electricity & Water Corporation “KAHRAMAA” announces the improving of “Final Statement Service” provided electronically on KM Website km.qa, via visiting Government Services Centers or KAHRAMAA ...
« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 »
×

Call Center 991

​Our KAHRAMAA call center is available to assist you with general information concerning your bill payments, new and current connections. It is a 24 hours electricity and water emergency and response center; you can report your problem or concern and follow up the progress of the response.
The 991 call center uses an auto-response system to help you minimize queuing time on the phone and speak to a call center agent. You must have your electricity and water number ready to use this service.

Call 991, KHARAMAA's 24/7 Electricity and Water Emergency and Incident help line; the Call Center opens 24 hours a day, 7 days a week.

مركز الاتصال 991

​يعمل مركز اتصالات كهرماء لتزويدك بمعلومات عامة تتعلق بدفع فواتيرك، والتوصيلات الجديدة والحالية، ويعمل المركز على مدار الساعة للاستجابة لطوارئ الكهرباء والمياه. يمكنك الإبلاغ عن أي مشكلة أو عارض و تتبع إجراءات الاستجابة.
يطبق  مركز الاتصال 991 نظام نظام الرد التفاعلي (IVR)، ليساعدك على تقليل وقت الإنتظار على الهاتف والتحدث مع مشغل البدالة. ويجب أن يكون رقم الكهرباء والمياه في المتناول ليمكنك استخدامه أثناء الاتصال. ويعمل موظفو خدمات المشتركين في خدمتكم خلال ساعات الدوام من السبت إلى الخميس من كل أسبوع.
إتصل بـ 991، مركز الإتصال لطوارئ الكهرباء والمياه الذي يعمل 24 ساعة/ 7 أيام، على مدار الأسبوع.

×

خدمة "الوتس اب " 30303991

أطلقت كهرماء خدمتها الجديدة والمميزة على برنامج التواصل الاجتماعي " الوتس اب" على الرقم "30303991" لتعزيز جسور التواصل بينها وبين مشتركيها، بحيث يستفاد عبر هذه الخدمة من مزايا السرعة في ارسال الملاحظات والإجراء . فقد طبقت هذه الخدمة لتساعدك في الإبلاغ عن أي مشكلة أو عارض والتقاط الصور للمشكلة وارسالها بشكل سريع.