Skip Ribbon Commands
Skip to main content
  • KAHRAMAA Celebrates Labors’ Day

    14.05.2017
      ​Within framework of its social responsibility, Qatar General Electricity & Water Corporation “KAHRAMAA”, represented in Conservation & Energy efficiency Department and through National Program “Tarsheed”, ...
  • MoU signed to launch “Green Car Initiative”

    10.05.2017
    ​ Minister of Energy and Industry, H.E Mohammad Bin Saleh Al-Sada, Minister of Transport and Communications, H.E Jassim Bin Saif Al Sulaiti and  H.E Eng. Essa Bin Hilal Al Kuwari, President of Qatar General Electricity ...
  • KAHRAMAA Participates in “Towards A Global Network of Water Museums

    04.05.2017
    Qatar General Electricity & Water Corporation “KAHRAMAA”, represented in Conservation & Energy Efficiency Department; has participated in the international workshop of “Towards A Global Network of Water Museums ...
  • KAHRAMAA celebrates 5th Tarsheed Anniversary

    25.04.2017
      ​Under the generous patronage of His Highness the Emir of the Qatar, Sheikh Tamim Bin Hamad Al- Thani, the Qatar General Electricity & Water Corporation (KAHRAMAA) organized today the fifth anniversary of its ...
  • KAHRAMAA prepares for 5th Tarsheed Anniversary

    20.04.2017
    Under the generous patronage of His Highness the Emir of Qatar, Sheikh Tamim Bin Hamad Al- Thani, Qatar General Electricity & Water Corporation (KAHRAMAA) is all set to celebrate the Fifth Anniversary of the ...
« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 »
×

Call Center 991

​Our KAHRAMAA call center is available to assist you with general information concerning your bill payments, new and current connections. It is a 24 hours electricity and water emergency and response center; you can report your problem or concern and follow up the progress of the response.
The 991 call center uses an auto-response system to help you minimize queuing time on the phone and speak to a call center agent. You must have your electricity and water number ready to use this service.

Call 991, KHARAMAA's 24/7 Electricity and Water Emergency and Incident help line; the Call Center opens 24 hours a day, 7 days a week.

مركز الاتصال 991

​يعمل مركز اتصالات كهرماء لتزويدك بمعلومات عامة تتعلق بدفع فواتيرك، والتوصيلات الجديدة والحالية، ويعمل المركز على مدار الساعة للاستجابة لطوارئ الكهرباء والمياه. يمكنك الإبلاغ عن أي مشكلة أو عارض و تتبع إجراءات الاستجابة.
يطبق  مركز الاتصال 991 نظام نظام الرد التفاعلي (IVR)، ليساعدك على تقليل وقت الإنتظار على الهاتف والتحدث مع مشغل البدالة. ويجب أن يكون رقم الكهرباء والمياه في المتناول ليمكنك استخدامه أثناء الاتصال. ويعمل موظفو خدمات المشتركين في خدمتكم خلال ساعات الدوام من السبت إلى الخميس من كل أسبوع.
إتصل بـ 991، مركز الإتصال لطوارئ الكهرباء والمياه الذي يعمل 24 ساعة/ 7 أيام، على مدار الأسبوع.

×

خدمة "الوتس اب " 30303991

أطلقت كهرماء خدمتها الجديدة والمميزة على برنامج التواصل الاجتماعي " الوتس اب" على الرقم "30303991" لتعزيز جسور التواصل بينها وبين مشتركيها، بحيث يستفاد عبر هذه الخدمة من مزايا السرعة في ارسال الملاحظات والإجراء . فقد طبقت هذه الخدمة لتساعدك في الإبلاغ عن أي مشكلة أو عارض والتقاط الصور للمشكلة وارسالها بشكل سريع.