Skip Ribbon Commands
Skip to main content
29.11.2018

​KAHRAMAA Organizes 'Planting of 70 Local Trees'​

Qatar General Electricity and Water Corporation (KAHRAMAA), represented in the National Program for Conservation and Energy Efficiency (Tarsheed), organized the "Planting of 70 Local Trees" event on Wednesday, November 28, at the KAHRAMAA Awareness Park. The event was held in cooperation with the Environmental Association Al Shabhanah (EAA), and aimed to protect rare national trees from extinction.

This event comes within the framework of achieving one of the pillars of Qatar National Vision 2030 in order to preserve the national environmental heritage for future generations by informing various categories of society about the importance of Qatari trees and the need to preserve crops that are under threat of extinction.

Event attendants included Eng. Abdul Aziz Ahmad Al-Hamadi – KAHRAMAA's Manager of Conservation and Energy Efficiency Department, Eng. Abdulla Al Khater – head of the EAA, as well as a number of subject matter specialists and concerned persons. These included Mr. Abdulla Al-Kuwari from Nomas Center and Dr. Haya Al-Maadidi, an EAA member. Besides, school students were also among the distinguished attendees of the event. This participation comes as part of KAHRAMAA's interest in the environmental field and endeavor to pursue its corporate objective to “increase social advocacy and environmental compliance”.

This event featured the first phase of this project, where five local species were planted. Later on, the project will be completed by planting 70 trees, including the Acacia Tortilis, Prosopis, Acacia Bark, Assyrian plum, Acacia, Christ's-thorn, Boxthorn and Acacia Ehrenbergiana. The trees served as a living example of the first environmental exhibition of local plants in the outdoor section of KAHRAMAA Awareness Park.

Back To All News
×

Call Center 991

​Our KAHRAMAA call center is available to assist you with general information concerning your bill payments, new and current connections. It is a 24 hours electricity and water emergency and response center; you can report your problem or concern and follow up the progress of the response.
The 991 call center uses an auto-response system to help you minimize queuing time on the phone and speak to a call center agent. You must have your electricity and water number ready to use this service.

Call 991, KHARAMAA's 24/7 Electricity and Water Emergency and Incident help line; the Call Center opens 24 hours a day, 7 days a week.

مركز الاتصال 991

​يعمل مركز اتصالات كهرماء لتزويدك بمعلومات عامة تتعلق بدفع فواتيرك، والتوصيلات الجديدة والحالية، ويعمل المركز على مدار الساعة للاستجابة لطوارئ الكهرباء والمياه. يمكنك الإبلاغ عن أي مشكلة أو عارض و تتبع إجراءات الاستجابة.
يطبق  مركز الاتصال 991 نظام نظام الرد التفاعلي (IVR)، ليساعدك على تقليل وقت الإنتظار على الهاتف والتحدث مع مشغل البدالة. ويجب أن يكون رقم الكهرباء والمياه في المتناول ليمكنك استخدامه أثناء الاتصال. ويعمل موظفو خدمات المشتركين في خدمتكم خلال ساعات الدوام من السبت إلى الخميس من كل أسبوع.
إتصل بـ 991، مركز الإتصال لطوارئ الكهرباء والمياه الذي يعمل 24 ساعة/ 7 أيام، على مدار الأسبوع.

×

خدمة "الوتس اب " 30303991

أطلقت كهرماء خدمتها الجديدة والمميزة على برنامج التواصل الاجتماعي " الوتس اب" على الرقم "30303991" لتعزيز جسور التواصل بينها وبين مشتركيها، بحيث يستفاد عبر هذه الخدمة من مزايا السرعة في ارسال الملاحظات والإجراء . فقد طبقت هذه الخدمة لتساعدك في الإبلاغ عن أي مشكلة أو عارض والتقاط الصور للمشكلة وارسالها بشكل سريع.